REGULAMIN PRAKTYKI ESTETICA GDYNIA S.C.
1.Umawianie pacjentów na wizytę
-
Zajmujemy się przede wszystkim leczeniem wcześniej zaplanowanym i omówionym z pacjentem.
-
Nigdy jednak nie odmawiamy pacjentom cierpiącym!
-
Nasza recepcjonistka przeprowadza podczas rozmowy telefonicznej wstępny wywiad w celu dostosowania długości wizyty do potrzeb pacjenta. W związku z tym prosimy o udzielenie niezbędnych nam informacji.
2.Pierwsza wizyta
-
Jeżeli zgłaszają się Państwo z problemem bólowym, który wymaga niezwłocznego rozwiązania, prosimy o zgłoszenie tego faktu recepcjonistce.
-
Pacjenta pierwszorazowego prosimy o przybycie 10 minut przed wyznaczoną wizytą, aby mógł wypełnić ankietę ogólnomedyczną w celu oceny stanu zdrowia. Po konsultacji stomatologicznej lekarz przedstawi pacjentowi plan leczenia z kosztorysem, a po ich akceptacji wspólnie ustalimy terminy wizyt.
3.Kolejność przyjmowania pacjentów
Pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę. Staramy się, aby nie było opóźnień, ale czasami występują nieprzewidziane sytuacje i zabiegi mogą ulec przedłużeniu.
4.Odwoływanie wizyt i spóźnienia
-
Prosimy pacjentów umówionych na wizytę, którzy chcieliby ją odwołać lub przełożyć, o kontakt z recepcją – telefoniczny lub mailowy – nie później niż 24 godziny przed wyznaczonym terminem.
-
W razie niezastosowania się do tej prośby pacjent zostanie obciążony kwotą 200 PLN za każdą godzinę niewykorzystanego czasu swojej wizyty. W przypadku powtarzających się nieobecności na planowanych wizytach umówienie się będzie możliwe dopiero po wpłaceniu na nasze konto równowartości planowanej wizyty, która przejdzie na naszą własność w przypadku nieobecności pacjenta.
-
Spóźnienie na wizytę powyżej 15 minut (bez uprzedzenia telefonicznego) będzie traktowane jako rezygnacja z wizyty.
5.Warunki współpracy
-
Warunkiem podstawowym jest przestrzeganie ustalonego planu leczenia i wizyt kontrolnych.
-
Podjęcie specjalistycznego leczenia (ortodoncja, protetyka, implantologia, regeneracja kości, zabiegi chirurgiczne na przyzębiu) jest uzależnione od wartości wskaźników CPI oraz API definiowanych podczas badań oceny stanu przyzębia i higieny jamy ustnej.
-
CPI = 0
-
API < 10%
6.Rękojmia
W trosce o dobro pacjenta pracownicy i współpracownicy kliniki wykonują swoje usługi na najwyższym poziomie. Warunkiem rękojmi jest odbywanie regularnych wizyt kontrolnych co 2–6 miesięcy w Estetica Gdynia Sp. z o.o. oraz stosowanie się do zaleceń lekarza. Wizyty te są płatne, w razie potrzeby wykonujemy też badania dodatkowe.
6.1.Stomatologia zachowawcza
Na wykonane wypełnienia udzielamy 2-letniej rękojmi. Nie dotyczy ona zębów mlecznych.
6.2.Protetyka
-
Prawidłowo wykonana i użytkowana stała praca protetyczna powinna statystycznie służyć około 10 lat od momentu jej oddania.
-
Wszelkie nieprawidłowości w wykonaniu pracy protetycznej leżące po stronie lekarza i/lub technika są uwzględniane do 9. miesiąca od momentu oddania pracy protetycznej.
6.3.Implanty
-
System, którego używamy w naszej praktyce, posiada potwierdzoną badaniami 98% przewidywalność w zrośnięciu się implantu z kością. Nie odnotowano dotąd reakcji uczuleniowej na jego skład materiałowy. Posiada dożywotnią gwarancję producenta w przypadku mechanicznego uszkodzenia implantu.
-
Producent daje również dożywotnią gwarancję na mechaniczne uszkodzenia w przypadku indywidualnych łączników Atlantis wykonanych z tytanu.
-
Rękojmia nie jest uwzględniana, w przypadku gdy pacjent:
-
przerwał zaplanowane leczenie;
-
nie stosował się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i uzupełnień protetycznych;
-
nie zgłaszał się na wizyty kontrolne;
-
samodzielnie dokonywał korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego lub uszkodził uzupełnienie;
-
uległ wypadkowi, w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień;
-
nie używał otrzymanej szyny ochronnej na uzupełnienie protetyczne.
7.Informacje dodatkowe
-
Regulamin praktyki jest dostępny na stronie internetowej www.esteticagdynia.pl.
-
Dobrze zorganizowana praca daje nam możliwość wykonywania świadczeń stomatologicznych na światowym poziomie, satysfakcjonującym w najwyższym stopniu zarówno pacjenta, jak i całego personelu praktyki Estetica Gdynia Sp. z o.o.
-
W dni wolne od pracy oraz poza godzinami funkcjonowania naszej praktyki jest możliwość kontaktu e‑mailowego pod adresem: estetica.gdynia@gmail.com.